Dag3 11 oktober

12 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gister hebben we een nieuw deel van de strip bezocht, bellagio mirage en ceasers en de forum shops. Weer veel nieuwe dingen gezien! Maar van onze planning kwam natuurlijk weer niks van terecht! Ons ontbijt was een goedkope lekkere hotdog :) tegen de avond zijn we naar de gun shop gegaan met de taxi, niet zn succes om dat tussen 5 en 6 te doen vol in de spits dus. Hier werkt de taxi teller van de kosten op tijd EN meters gelukki hadde we een aardige choof en zette die de tijd teller uit, nu moesten we alsnog 20$ betalen als enkeltje, het schieten was wel erg vet!! Mocht 3 targets uitzoeken, en toen n binnen eerst t pistool toen 2 mitrieurs dat ging echt hard!! 10 min later stonden we weer buiten zo snel ging t haha. Verder nog wat rond gelopen op de strip en verder niet veel meer gedaan. Fotos uploade gaat erg lastig via telefoon. We hebben eregister trouwens live een trouwerij mee gemaakt haha echt grapig! Vanaf buiten kon je gewoon mee kijken met een trouwerij! Er zaten geen mensen binnen maar alleen poppen :d over 10 jaar gaat denk ik elke trouwerij op de manier zoals ze t in vegas doen de priester heeftgeen boek meer maar leest t voor via een ipad :p nja ik stop maar is want met dionnes telefoon kan ik niet zo goed werken grrrr iritante iphone :) vandaag naar show Ka In mgm als we kaartjes kunnen krijgen en naar de piramide en als ik t durf in de achtbaam van newyork newyork, de tickets hebben we al!! Haha fijne avond :)

1. Meggie Lourens:
    13 oktober 2013
    Wat leuk dat jullie daaro in vegas een bruiloft hebben kunnen meemaken!
    En dat er van die planning niet zoveel terecht komt is geen probleem toch.
    Zolang jullie er maar een geweldige vakantie van maken.
    Ik ben benieuwd of je in de achtbaan bent geweest!
    Groetjes vanuit Millingen ;-)