dag 2 10 oktober

11 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gister hebben we eigenlijk vanalles gedaan, wat we op de planning hadden is eigenlijk helemaal niks van terecht gekomen! :) in de ochtend gingen we ergens een ontbijtje zoeken, en een supermarkt zoeken. Uiteindelijk kwamn we een heel mooi winkelcentrum tegen in plannet hollywood. Veel dingen in de uitverkoop maar we wqchten nog even met t inkopen doen van kleren :) hier hebben we ook onze eerste gezonde hap genomen! Crosant met kaas en kip en tomaat en komkommer. Nja je raad wel wat ik er heb afgehaalt natuurlijk ;) daarna doorgelopen naar aria om ons buffet vast te verzilveren voor vanavond. Op naar de bellagio fontijnen! Erg indrukwekkend natuurlijk weer, t tweede liedje was voor dionne een beetje emotioneel want toen werd t liedje time to say goodbey gedraait. Dus dan is t nog is een extra bijzonder moment als je die mega groote fontijnen voor je ziet! Zo hebben we ons goed vermaakt tot uurtje of 3 p. T weer was ook niet slecht lekker zonnetje erbij. Dus internet klopte weer is niet. Toej ff beetje relaxt op de kamer. Ik heb toen ook me eerste $s in de automaat gegooit. Paar dollartjes verlies dus dst is te overzien. Deze week ook ff een mooi poker toernooi uitzoeken.
Over de leeftijd van dionne is nog geen enkele keer gevraagd. Zelfs niet als ze door t casino loopt. Op straat worden we aangesproken om clubs binnen te komen, maar ze zijn al snel stil als ik zeg dat ze nog ma 16 is. Na een beetje opgefrist te zijn zijn we naar t buffet in aria gegaan. Dit was een soort ABC in t luxe! Erg lekker en all you can eat en drink, goed onze pens vol gegeten dus! Terug gelopen via parijs hotel hebben we kaartjes gekocht voor de eifeltower! 2hale 1 betalen :) na halfuur in de rij gestaan te hebben bracht de lift ons omhoog! Ik denk dat dit toch wel de mooiste uitzichten is van heel de strip van vegas! Zo super mooi is dat zeg. De dansende fontijnen waar wel vol boven op kijken. Wel erg koud hierboven. Na dit bezoek weer naar t hotel gegaan. Even een paar drankjes gescoord in t casino. Als je aan de bar afrekent betaal je meer als 5$ voor een fles bier of een wijn of mixje. En als je gokt krijg je allles al voor 1$ mee! Eigenlijk is t gratis maar ja wat is nou 0,75ct in euros voor een wijn bier of een mixje? Dus nog ff lekker nagedronken op t balkom en lkkr gaan slapen
Nu is t weer half 10 sochtens. Slapen lukt erg goed hier, het is nu al helemaal helder en de zon schijnt heeijk in deze woestijn :) dus vandaag kortr broekje aan en ajax shirt aan kijke of we nog wat Nederlanders treffen! We gaan nu paskijke wat we gaan doen vandaag dus morgen lezen jullie wel weer wat we gedaan hebben.

1. Meggie Lourens:
    13 oktober 2013
    Dat nummer bij de fontein heeft inderdaad emotionele herinneringen.
    Wat mooi en bijzonder dat die toevallig draaide.
    Verder klinkt het alsof jullie je prima vermaken!
    Groetjes Meggie