15 dagen aftellen!

26 september 2013

het word wel weer tijd voor voor een nieuw reisverslag vind ik. met nog 15 dagen op de countdown is alles geregeld na gister. Dionne heeft der paspoort binnen en de ESTA is ook goed gekeurd! dus eigenlijk zijn we klaar voor vertrek!

de heen vlucht naar Washington en Las Vegas zijn we nog niet tevreden over. helaas zitten we niet langs elkaar in het vliegtuig. maar op verschillende forums lees ik dat het meestal wel te ruilen valt in het vliegtuig zelf. en anders extra vroeg inchecken zodat ze bij de incheck balie nog wat kunnen veranderen. het is natuurlijk niet een echt lekker gevoel om langs een vreemde te zitten als je nog nooit gevlogen hebt. verder hebben we een vrij korte overstap tijd in Washington dit is slechts 75 minuten. dit is vrij weinig lijkt me maar ik heb gebeld en ze zeggen dat dit voldoende tijd moet zijn. dus hier gaan we dan ook maar vanuit!

Als we dan eenmaal in Las Vegas aan komen gaat het gewoon puur genieten worden. de 14daagse weersverwachting is ook +30 graden. hier kunnen we natuurlijk niet al te veel van geloven maar het is toch een fijn gevoel :)

ondertussen op het spel van MYvegas op facebook heb ik al tegen de 24000 LP gespaard. hier kunnen we een mooi gratis buffet of misschien wel een gratis overnachting van kopen.

ook heb ik nog een mooi pakket gekocht bij de gun store in las vegas! dit lijkt me wel echt super nice om te doen. in t pakket voor 90$ zit O.A.
25 shots met een MP5
25 shots met een M4
10 shots met een P226
en een gratis t shirt en je targets waar je op geschoten hebt.

wij hebben er gewoon onwijs veel zin in! het gaat gewoon super worden! tot snel met een nieuwe update.

1. Meggie Lourens:
    9 oktober 2013
    Jaaa het lange wachten word vandaag beloond.
    Over een paar uur stappen jullie het vliegtuig in naar Viva las Vegas :-)
    En jullie zitten gelukkig ook nog eens naast elkaar.
    Ik ben onwijs benieuwd naar wat jullie allemaal gaan doen en ga dan ook zeker deze blog volgen.
    Ik wens jullie een fijne vlucht!
    Groetjes Meggie