aankomst in LAS VEGAS

10 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

05.00 ging de wekker, dat ik niet veel zou slapen de nacht voor vegas was een feit hier had ik al een paar dagen lang last van :) maar 2 uur slaap is erg weinig. gelukkig heeft dionne wel goed geslapen de nacht voor vertrek. 05.30 zou ons pap ons weg brengen naar schiphol. onderweg geen problemen gekregen gelukkig met file's enz. op schiphol waren we dan ook al erg vroeg 07.00 toen we inwilde chekken zijden ze dat ons vliegtuig naar washington waarschijnlijk problemen kreeg en dus wilden ze kostenloos onze reis omboeken om via chiqago te vliegen. en gelukkig zaten we ook langs elkaar dan. en dat zou in dat andere vliegtuig niet officieel zijn. na wat gegeten te hebben en probleem loos door de bagage controle gekomen te zijn konden we instappen in ons vliegtuig van united airlines. na een reis van 9 uur en 0 problemen gehad te hebben waren we aan gekomen in chiqago. voor dionne was het de 1e keer vliegen, maar ze was helemaal niet angstig. trots op me meisje!

:D gelukkig kregen we door de overboeking ook 3 uur overstap tijd anders was dit maar 75min. bij de immigratie/paspoortcontrole ging t ook vlekkenloos. dus het stempeltje voor t verblijf in amerika stond er zo op! bij de bagage controle had dionne nog een energie blikje in der handbagage, dus dionne werd even 2x gecontroleerd :) verder geen problemen meer gehad. even wat gegeten bij de mac en daarna t vliegtuig in naar LAS VEGAS. gelukkig konden we hier ook langs elkaar zitten. dit vliegtuig was wel wat minder. hier zat niet eens een persoonlijk tv schermpje in en kregen geen kussentje en dekentje. ook vind ik dat United erg mager is met frisdrank en wat etensgrij rond te komen. over de 2 vluchten hebben we misschien 3x cola gehad. en 1 zakje nootjes en een soort nassi met saus en kip en salade, en een kaas/ham roll.

aangekomen in las vegas bagage ophalen en op naar de transporter die ik geregeld had om aan te komen in t hotel. we hadden een mooie limohummer. met 8 personen in de auto dionne keek der ogen uit! :) heerlijk om te zien, ook voor mij was het weer genieten. t was wel koud toen we aan kwamen in las vegas. 3 stops moest onze taxi maken... Excalibur- New York - daarna ons hotel Quads hotel.

aangekomen in t hotel hadden we de chaufeur nog een tip gegeven van 5$ mooi een beetje me gepraat en op naar onze hotelkamer! ondertussen werd ons iets aangesmeerd van bodylotion. een man uit israel wilde ons body lotion aansmeren dus met ons vermoeide domme hoofd bleefden ook nog aandachtig luisteren. maar t was wel leuk. hij smeerde onze handen in en beetje lullen over vanalles en toen deed die dionne der nagel mooi glimmend maken. zag er wel echt mooi uit en heel appart hoe die t deed maar ik was aan t wachten tot die met een prijs kwam.... ja hoor 40$ mag je dit pakket kopen. maar niet ingetrapt natuurlijk. op naar de receptie....

na 10minuten wachten waren we aan de beurt, we vroegen strip hotel maar kregen uiteindelijk een kamer met zwembad view. en ons licht deed het niet. dus terug naar de receptie daar kregen we gelukkig ons hotel op de 7e verdieping. grrrrr de airco stond aan toen we binnen kwamen erg koud! mooi balkon erbij. wel flink wat herrie savonds onder onze kamer mja ach. wat leuk is dat ik bijna t zelvde uitzicht heb als 2 jaar gelden samen met thomas! even opfrissen en ff een klein rondje lopen hier in de buurt. Quad hotel is trouwens echt super mooi verniewud! nja het casino dan de kamers zijn nog een beetje ouderwets. na wat gegeten te hebben bij de mac gingen we toch ma is slapen. na 26uur gereis te hebben is t toch wel mooi geweest.

rond 22.00 vegas tijd gingen we slapen hier. en ik werd wakker om 08.00 dat is vrij uniek na zn reis dat je zo lang kunt slapen. dionne licht nu nog lekker te slapen langs mij. gister was t trouwens zwaar klote weer. Koud en t regende gewoon! we hebben t dus niet echt getroffen met t weer. vandaag is t ook nog slecht weer daarna rond de 25 graden als we internet mogen geloven.

de planning vandaag is een buffet met ons gewonnen spel te verzilveren en een show te bezoeken.

fijne avond jullie allemaal! :) wij beginnen nu aan onze dag!

Las vegas 09.00

1. Meggie Lourens:
    11 oktober 2013
    Wat fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
    En gaaf hoor met een hummer naar het hotel.
    Dat is nog eens leuk aankomen.
    En ook fijn dat het hotel mooi is.
    Ik hoop dat het weer een beetje zal bijdraaien zoals voorspeld bij jullie.

Enjoy Enjoy Enjoy!!!!!
  2. Thomas:
    11 oktober 2013
    Mooi dat alles goed is gegaan.
    Imperrial is dus verantert in Quad hotel. Wil fotos zien :P.
    Hopen op beter weer dan!
    Veel plezier daar verder met jullie buffet & show :)