LAS VEGAS = GEBOEKT!

4 september 2013

Eindelijk hebben ik en me vriendin Dionne geboekt! na heel lang twijfelen en uitstellen hebben we toch besloten om in oktober naar las vegas te vliegen! het probleem in het begin was dat we met 3 verschillende locaties zaten. in eerste instantie wilde we naar egypte, relatief goedkoop en veel zon... maar daar is het nogal onrustig rond deze tijd. toen hebben we voor turkije gekeken. maar na veel denken en zoeken hebben we dit toch niet gedaan van wegen de grote kans op slecht weer in Oktober. dus na veel reken en denk werk hebben we besloten om naar LAS VEGAS te gaan!! al word het voor mij iets duurder als voor me vriendin van wegen de wat jonge leeftijd en nog geen vaste baan. ben ik ontzettend blij dat we naar las vegas gaan en niet naar turkije. Voor mij is het de 2e keer om naar deze mooie wereld stad te gaan.

Wat is ons reis plan:

Amsterdam ---> Washington 8 uur 55 min
Overstappen in washinton hier hebben we slechts 75 min.
Washington ---> LAS VEGAS 5 uur 6 min
totale reistijd 14 uur vliegen. en komen rond de klok van 18:00 vegas tijd aan.

we hebben echt 1 van de goedkoopste vliegtickets die er maar zijn naar las vegas!

Het hotel was niet al te moeilijk kiezen voor ons, we wilden heel goedkoop midden op de strip zitten. dan kom je uit bij Imperial Palace. oftewel het nieuwe Quads resort. dit zit langs het grote flamingo hotel en bijna tegenover de mooie water fontijnen van het bellagio

verder heb ik nog 3 verassingen in petto voor me vriendin. maar deze vertel ik pas als het op die dag aan komt. verder wil ik elke dag als ik in las vegas ben een update brengen op dit reis blog.

Ook zijn we bezig met een spel op facebook over las vegas, het heet MYvegas. door aan slots te spelen krijg je gratis muntjes. door veel te spelen kan je mooie gratis rewards krijgen. denk bijv. aan gratis overnachtingen, buffetten of gratis naar shows. je word wel volgegooid om zoveel mogelijk muntjes te kopen, maar het hoeft naturlijk niet.

we kunnen niet meer wachten om in t vliegtuig te stappen richting las vegas.

heb je leuke reacties zet er dan een reactie bij of tips.